    Date: Thu, 28 Jul 2005 20:43:58 +0200
    From: Sqbie <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dług - jakie szanse ?

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Sqbie" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja bym im postawił twarde ultimatum. Maja załóżmy tygodnie na zwrot,
    > albo idziesz do prokuratora. Jak kobieta jest w areszcie, to są
    > wystraszeni. Może się okazać, ze się pieniadz3e znajdą. Potem może być
    > już kłopot.
    >
    > Rozwiązanie numer dwa, to przyjęcie od jej rodziny weksla na kwotę długu
    > podpisanego przez ich wszystkich. Wówczas jest szansa, że jednak ktoś
    > coś mieć będzie.

    Dzięki za odpowiedź, myślę że kombinacja drugiego rozwiązania z
    ulitmatum z pierwszego powinno dać rozwiązanie. Co w przypadku gdy
    jednak nie podpiszą weksla lub nie oddadzą pieniędzy. Co w tym przypadku
    moze zadecydować sąd? Dodam że na podaną wyżej kwotę mam papier
    (umowa-zlecenie)

    Serdecznie podrawiam
    Sqbie