  • Data: 2005-07-28 11:33:58
    Temat: Re: DZIERZAWA GRUNTU POD GARAŻ -ZGROZA !!!
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Krótko i na temat
    > Dzierżawię od miasta teren pod garaż w Pruszkowie pod Wawką i każą mi
    płacić
    > za 11m2(bez elektryczności) 690 zł rocznie. Uważam że to wysoka cena jak
    na
    > dzierżawę,pozatym moj sąsiad płaci tylko 390 też za 11 m2 tuż obok.Kto
    > ustala stawki?????
    > Inny moj znajomy(też z Pruszkowa lecz w innym miejscu) odkupił grunt pod
    > garaż od miasta (jakieś 5 lat temu za ok 700zł!!!!) i teraz płaci tylko
    > podatek od nieruchomości ok 120zł na rok.
> [...]

    Dlaczego nie negocjowales ceny przy podpisywaniu umowy?
    Przeciez dawno skonczyly sie czasy ze kazdemu po rowno ...... jeden placi za
    cos 1 zł a inny za to samo 1000 zł - to rynek ustala cene!
    Byles gotowy zaplacic tyle ile placisz lub zgodziles sie na warunki podwyzek
    to sam sobie jestes winien ....
    Jakis twoj znajomy "wywalczyl odkupienie" a ty?
    Skoro sasiad walczyl a ty nie to dlaczego masz miec tak samo dobrze jak
    sasiad?

    Rada ... wypowiedziec umowe i przy podpisywaniu nowej walczyc o lepsze
    warunki ....
    A i cos mi sie obilo o uszy o znoszeniu instytucji dzierazawy ale nie wiem
    co i gdzie .....

    TB