eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzyzby poczatek konca slawetnych 0-700...? › Re: Czyzby poczatek konca slawetnych 0-700...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Ali Gator" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czyzby poczatek konca slawetnych 0-700...?
    Date: Sat, 5 Mar 2005 10:46:55 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 25
    Message-ID: <d0bv8r$tv5$1@opal.futuro.pl>
    References: <d070bf$29j$1@opal.futuro.pl> <d0726s$18o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d08559$hvg$1@opal.futuro.pl> <e57fv9eko807$.dlg@lepper.institute.com>
    <d09pjg$51f$1@opal.futuro.pl> <woo43n7fm9ar$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: host-81.219.110.21.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1110016091 30693 81.219.110.21 (5 Mar 2005 09:48:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Mar 2005 09:48:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:282246
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:woo43n7fm9ar$.dlg@lepper.institute.com...
    > Jeżeli operator linii 0-700 cię oszuka, podając np. zaniżoną kwotę opłaty
    > (wiesz, że przy każdej informacji o linii o podwyższonej opłacie jest
    > obowiązek podawania operatora usługi i opłaty?)

    To nadal nie dotyka istoty problemu.
    Przypuscmy ze prowadzisz dzialalnosc polegajaca na tym samym co 0-700, tyle
    ze mowisz o pogodzie i nie przez telefon, ale przez wlasny domofon.
    Przypuscmy ze przychodze odwiedzic znajomych mieszkajacych w tym samym domu
    co ty, ale wciskam przez pomylke guzik z twoim nr-em mieszkania. Po
    wysluchaniu 2 zdan n/t zachmurzenia odchodze.
    Po kilku dniach otrzymuje wezwanie do zaplaty za usluge, wraz z zalcznikami
    z ktorych jasno wynika, ze za kazde slowo o pogodzie liczysz sobie $100.
    Siec kamer i mikrofonow zainstalowanych przy domofonie nie pozostawia
    zadnych watpliwosci co do mojej tozsamosci i tego, ze korzystalem z uslugi.
    Zeby analogia byla bardziej scisla, rachunek wystawia mi twoja spoldzielnia
    mieszkaniowa.
    Pomijam kwestie uzyskania adresu klienta, chodzi o sama metode dzialania.

    A.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1