    From: ".:Backtrim:." <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest wyłudzenie??
    Date: Sun, 16 Oct 2005 15:21:14 +0200

    On Sun, 16 Oct 2005 15:03:59 +0200, Art wrote:

    > Witam..

    ciach, ciach, ciach

    tak, stało się to w tym roku.

    Koleś zaoferował swoją pomoc w tańszym załatwieniu rolet, jednak mówił że
    dostarczy je tego samego dnia. oczywiście tak się nie dzieje, a on nie
    informuje dlaczego. Jak żona do niego zadzwoniła powiedział że nie ma jak
    tego przywieźć, ani on ani kolega posiadający firmę budowlaną.

    Po col mówi że jutro, jeśli te słowa można sobie gdzieś wsadzić. Wystarczy
    powiedzieć co i jak, ze mam taki a taki problem, czy może kasę oddać, a nie
    kręcić i w środku nocy wysyłać SMS'a z tekstem że już wiezie ten sprzęt.

    Chyba nie doczytałeś, wczoraj dzwoniłem do niego by oddał kasę to sobie sam
    kupie, lub by podał adres tej firmy to sam pojadę. Powiedział że zaraz
    będzie, za 15 minut. Jednak się go nie doczekałem i nie odpowiada na
    telefony od tego czasu. W takiej sytuacji to chyba łatwo nabrać podejrzeń ?
    hm?

    --
    www.fociarz.blog.pl