  • Data: 2008-09-25 12:33:15
    Temat: Re: Czy takie prawo?
    Od: "Jotemwu " <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotemwu <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Najpierw był strajk poczty, potem wakacje, teraz mają przeprowadzkę w
    sądzie
    > i oni bardzo przepraszają ale nie będą wydawane dokumenty przez czas, aż
    się
    > uporządkują.

    Byłem w sądzie. Tydzień minął od złożenia prośby o wydanie prawomocnego
    postanowienia a 4 tygodnie od pobrania przeze mnie na poczcie
    nieprawomocnego postanowienia i wysłania mojej zwrotki przez pocztę do sądu.
    Jest tam zapewne już od 3 tygodni.
    Nic się nie dzieje w tej sprawie.
    Jakiś strajk włoski w sądach dziś czwartek 25 września i jutro piatek 26
    września?