eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? › Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera 2.0?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera
    2.0?]
    Date: Thu, 25 Apr 2024 11:21:13 +0200

    io <i...@o...pl.invalid> pisze:

    > Chyba nie śledzę tego wszystkiego. Czyli nie wpadł w furię?

    Czyli jeden świadek zeznał używając zwrotów które można interpretować
    jako "osobiste wrażenia" IMHO. Czyli "profesjonalny jak PO Joński" nie
    obił sobie dupy blachą zwrotem "jak zeznał świadek" tylko użył zwrotów
    "mogących" sugerować uznanie tego za ( *już* potwierdzony) fakt.
    Może Joński już uznał z PO-większością PO-komisji?

    <cynizm> Pokazowy PO-profesjonalizm, tym razem nieco mniejszego
    kalibru. </cynizm> Kto *żadnych* błędów nie popełnia ten się ich
    wielkiej kupy wypiera (przeważnie).

    --
    A. Filip