  • Data: 2004-04-09 17:36:54
    Temat: Re: Czy powinienem zacząć się bać?
    Od: "Przestraszony" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przestraszony
    c...@g...pl
    wrote:

    > Witam
    > wszystkich bywalców psp i proszę o pomoc w zrozumieniu zawiłości
    > Temidy. Prozaiczna [błyskawiczna] sprawa o przyznanie praw spadkowych
    > [dziedziczenie ustawowe] zakończona zamknięciem rozprawy i wydaniem
    > postanowienia.
    > Żaden ze spadkobierców nie odwołuje się.
    > Spadkobiercy otrzymują odpisy uprawomocnionego postanowienia.
    > Mija kilkanaście miesięcy w czasie których:
    > - dopełniono formalności w Urzędzie Skarbowym,
    > - nie zaistniały żadne nowe fakty mające znaczenie dla sprawy,
> [...]

    Witam,

    Wszystkim, którzy usiłowali wytłumaczyć mi niekonwencjonalne postępowanie
    Sądu - serdecznie dziękuję.
    Niestety czasami trudno jest zrozumieć ... niezrozumiałe.

    Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy przeglądaczom, czytaczom i
    doradzaczom z psp życzenia: zdrowia, szczęścia, wesołych jajek oraz
    wyłącznie przejrzystych kontaktów z Temidą.

    Wielkanoc, 2004 r.

    Przestraszony (Login w ROT13)

    "Sąd: grupa ludzi orzekająca, która strona miała lepszego adwokata."