    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    <62b6993a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b704bb$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b70bcf$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b713be$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b72efb$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b7567e$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <hRQtK.34999$70_9.21690@fx10.ams1>
    <62b85bb2$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 26 Jun 2022 23:38:07 GMT

    On 2022-06-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > O ile pamiętam, to stawiali zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci.
    > Ale nie chce mi się szukać. Na zabójstwo bym nie wpadł.

    Dlaczego nie zabójstwa? Mogła zrobić coś dziecku w domu i natychmiast
    przyjechac z nim pod market, że niby stało się to w czasie jak robiła
    zakupy. Równie prawdopodobne, jak, że dziecku stało się coś z jej winy w
    ciągu tych 15 min robienia zakupów.

    Natomiast co do meritum, należałoby przyjąć, że i ona jest ofiara
    sytuacji i nie dokładac się jej do traumy. Przeciez chyba nie trzeba?
    Jak samochód wjedzie w dziecko przechodzące z matką po pasach, to tez
    się jej stawia z automatu takie zarzuty? Coś mi się kołacze po growie,
    że gdzies i na to nasza policja wpadła. Mogła sie w końcu przyczynić.

    --
    Marcin