  • Data: 2022-06-27 17:34:03
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbuj to jakoś tak napisać, żeby z tego cokolwiek wynikało. Czemu z
    > faktu, że legitymowanie nie odkłada się w systemie ma ni by wynikać, że
    > wskazana przeze mnie kwalifikacja prawna jest "z dupy wzięta"? Ja
    > osobiści ją wziąłem z Ustawy.

    Napisałem, że jak słusznie zauważyłeś na szpiegów są procedury i są one
    inne niż to co zobaczyliśmy na filmie. Więc robienie z niego na siłę
    szpiega jest dalszym ciągiem niekompetencji. Jeśli rzeczywiście
    podejrzewali/podejrzewasz że zachodzi przypadek szpiegostwa to należało
    postąpić inaczej (jak - nie opisałeś - być może słusznie).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!