eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-14 06:48:26
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak ma zdaje się każda jedna policja i wiele instytucji kontrolnych.

    Dlatego nie wydaje mi się, żeby to było dobre kryterium porównania.

    > Pewnie jeszcze potrzeba aby ta statystyka zgadzała się ze społecznym
    > odczuciem co do bezpieczeństwa.

    Odnoszę wrażenie, że obecna policja społeczny odbiór swojej formacji ma
    głęboko w poważaniu.

    > Tak daleko bym nie poszedł, ale nie watpliwie wieksza toleracja jest.
    > Bardziej ciekawe, czy jest też wśród nieskulsoniałych kolegów czy to
    > jest czynnik bardziej odgórny. Generalnie postrzegam policje jako dość
    > izolowana społecznie grupę i z tej izolacji wynika m.in. fakt, że nie
    > tak łatwo ich przejąć. Rządy się w końcu zmieniają.

    Twoje prawo do oceny. Ja mam odmienną - a i przejąc ich bardzo łatwo -
    to struktura silnie shierarchizowana z ograniczoną możliwością wypisania
    się. Wymieniasz czapkę i posłusznie ochraniają prezesa i jego szopoki
    oraz pałują antyfaszystów "propagujących" faszyzm.

    Shrek