eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne › Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne
  • Data: 2019-12-13 18:17:53
    Temat: Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2019 o 18:10, Jcek Maciejew pisze:
    > Niech już będzie że i ja się zeszmacę i wezmę udział w wątku niejakiego u2,
    > między z, Animką i Filipem. Mam pytanie - czemu w ogóle włazisz w jego
    > wątek? Na co masz nadzieję?
    > Zostaw ten margines w własnym sosie. Niech se u2 gada z Animką czy Filipem
    > do us... śmierci.

    ale ale każdy może pisać co chce, a że queer na dzień dobry wali
    kretynem, to niech nie spodziewa się niczego innego jak mojego
    serdecznego spontanicznego śmiechu:)

    btw jcek to znany antyklerykał, który nienawidzi katolików, bo jak sam
    pisał, wychował się w katolickiej rodzinie, no i oddałby swoje dzieci,
    których najwyraźniej nie ma, na wychowanie dla pary gejów:)