eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zrobić fotokopię całych akt w postępowaniu przygotowawczym? › Re: Czy można zrobić fotokopię całych akt w postępowaniu przygotowawczym?
    From: bungo <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zrobić fotokopię całych akt w postępowaniu
    przygotowawczym?
    Date: Sat, 15 Mar 2008 21:38:35 +0100

    AmtoPm pisze:
    > Czy można przyjść z aparatem fotograficznym i zrobić zdjęcia akt w
    > postępowaniu przygotowaczym, oczywiście z wnioskiem o fotokopię akt w
    > czasie zaznajamiania się z teścia akt?
    >
    > Wiem, że postępowanie jest tajne do chwili wniesienia oskarżenia do
    > sądu, ale chciałbym zarejestrowac dokładnie akta.

    alez oczywiscie ze mozna, to tylko forma robienia notatek ze sprawy.
    Patrz: http://www.rp.pl/artykul/107015.html

    Warunek: notatki robi strona, reszta za zgoda sadu; podobnie w
    postepowaniu przygotowawczym za zgoda prokuratora.

    Postepowanie nie jest tajne, za wyjatkiem postepowan w sprawach
    szczegolnych (np. obronnosc panstwa itp) po prostu akt nie udostepnia
    sie wszystkim i nie od razu..

    pozdrawiam
    Bungo