eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna pozwac Krajowy Rejestr Karny (a moze Skarb Panstwa)? › Re: Czy mozna pozwac Krajowy Rejestr Karny (a moze Skarb Panstwa)?
  • Data: 2010-09-13 20:52:19
    Temat: Re: Czy mozna pozwac Krajowy Rejestr Karny (a moze Skarb Panstwa)?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak rozumiem te dane nie były nieprawdziwe a tylko
    > przeterminowane.

    Skoro jakis przepis ustawy (kk) mowi, ze dane juz powinny "zniknąć" z KRK,
    to znaczy, ze ich tam nie powinno byc. Skoro zas byly, choc nie mogly, to wg
    mnie otwiera to droge do dochodzenia swoich praw, w tym zadoscuczynienia.

    W tym sensie "trwajacy" wpis o skazaniu jest nieprawdziwy, bo taka osoba na
    gruncie KRK jest juz nie karana (choc oczywiscie np w policyjnej bazie KSIP
    bedzie figurowala do konca swiata i jeden dzien dluzej).

    Cezar