  • Data: 2010-02-16 20:32:34
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Feb 2010, Nieco wkurzony wrote:

    > Regulamin - OBOWIĄZUJĄCY OBIE STRONY - nie przewiduje innej formy.

    IMHO to jest bez znaczenia, wobec faktu że KC przewiduje bezwzględnie
    koniecznosć "stwierdzenia pismem" wypowiedzenia umowy zawartej pisemnie.
    Jeśli Johnson pisze, że "regulamin można sobie wsadzić", to IMO
    oczywiście ma rację - wobec bezwzględnych zapisów KC.

    Ale ciekaw jestem, skąd on wziął nadrzędność art.73 i 74 nad 77,
    skoro to 77 jako zapisany później i opisujący zdarzenie szczególne
    niewiątpliwie jest szczegółowszy.
    :)

    pzdr, Gotfryd