    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moga mnie
    Date: Fri, 30 Dec 2011 10:58:07 +0100

    > Pewnie dziwi go, że nie uwzględniłeś, że taki właściciel musi uwzględnić
    > obowiązujące prawo.

    tak samo jak lokator łamiąc świadomie umowę może założyć że właściciel
    może świadomie łamać obowiązujące prawo.

    Dyskusja raczej nie jest o tym czy prawo pozwala ale o to czy lokator
    może zostać wyrzucony. A technicznie rzecz biorąc może.

    > Ależ możesz, z pełną świadomością że w .pl ochrona posiadania
    > stoi w przepisach *wyżej* niż ochrona własności (sprawdź
    > w przepisach ogólnych KC), a do tego ochrona miejsca zamieszkania
    > przez najemcę (kogoś, kto zawarł odpłatną umowę) jest dość
    > szczególna.

    mi się to nie podoba i tyle. Moje zdanie mogę mieć. Ja optuje tylko za
    tym aby nie robić wody ludziom z mózgu i informować, że prawnie są
    chronieni ale ta ochrona jest wirtualna bo gdy dojdzie do wyrzucenia na
    bruk to prawo nie wsadzi z powrotem lokatora do mieszkania a co najwyżej
    skieruje się na ukaranie właściciela(w czasie przyszłym).

    A lokator zawsze może iść i próbować rozjechać np. policjanta to ma 3
    miesiące mieszkania za free jak nie chce iść pod most ;)

    Icek