  • Data: 2007-01-09 21:47:43
    Temat: Re: Czy mam prawo umieścić fotki
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Chwileczke... Nie mozna wykluczyc, ze ktos nadal ma prawa majatkowe do tych
    > fotek.

    No ale umieszcze je w dobrych intencjach, to są naprawde ciekawe fotki i
    myśle że wiele ludzi z ciekawoscią by je przejrzało. Sa fotografie
    czysto towarzyskie na tle ruin jak i zbiorowe a także reporterskie,
    prowadzenie jeńców i takie w trakcie walk.

    Czy ktoś moze mieć pretensje że ludzie sobie je poogladają?
    Myśle że te zdjecia nie pochodzą od jednego autora a od bardzo wielu.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.