  • Data: 2023-09-28 01:17:43
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A zdradzisz jaką KIAnką i jakim BMW się interesujesz?

    https://www.rp.pl/prawo-drogowe/art39168361-tragiczn
    y-wypadek-na-a1-wzbudza-kontrowersje-chodzi-o-policj
    e-i-kierowce-bmw
    https://joemonster.org/art/69140/Smiertelny_wypadek_
    oraz_znikajacy_i_pojawiajacy_sie_samochod_Newsy_z_fi
    kolkiem

    Nie mam siły analizować zdjęć z kamer, ale sprawa zdecydowanie śmierdzi
    poprzez fakt początkowego, zupełnego ignorowania udziału bmw, a dalej,
    jak już uznano, że brało udział,, stwierdzeń, które nadal przypisują
    winę kii. W końcu nie ma nadal opinni biegłych, więc na podstawie czego?
    Nie ulega też wątpliwości, że bmw jechało jakby chcieli się wbić na most
    Dębickiego w Krakowie, co mogło, choć nie musiało się przyczynić.

    --
    Marcin