  • Data: 2002-04-22 21:13:47
    Temat: Re: Czy i ile mozna zazadac odszkodowania?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Apr 2002 s...@p...onet.pl wrote:

    > sufit (gruby tynk) na glowe? Chodzi mi o rzad wielkosci - setki, tysiace,
    > dziesiatki tysiecy zlotych, czy moze jeszcze inna suma? Czy suma rzedu 3-5
    > tysiecy to zbyt duzo, czy malo w takiej sytuacji? Czy firma o zasiego

    Trudno powiedzieć. Oprócz kosztów remontu mieszkania, które dadzą się
    dokładniej oszacować, dojść może jeszcze szkoda majątkowa na osobie
    wskutek uszkodzenia ciała spadającym gruzem - w przybliżeniu obejmująca
    utracony zarobek, koszty leczenia oraz zmniejszone możliwości zarobkowe na
    przyszłość (to przy żądaniu renty).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)