  • Data: 2002-02-07 12:30:47
    Temat: Re: Czy byłbym winien śmierci dziecka?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 Feb 2002 11:00:13 +0100, S...@u...gov.pl (Sławomir
    Obrzeżgiewicz) wklepał(-a):

    >pkt 1) mowi o nizbednej pomocy - kto z nas kierowcow wie w 100% jak jest
    >niezbedna pomoc przy ofierze wypadku ? jeden niewlasciwy ruch
    >i mozesz spowodowac paraliz czy zadlawienie sie np. wymiocinami...

    A zaniechanie pomocy powoduje oskarżenie o nieudzielenie pomocy...

    >a kolega pisal: ">>Podczas -nazwijmy to - nieumiejętnego udzielania
    >pierwszej pomocy..."
    >
    >jezeli rodzina ofiary zacznie dociekac co gdzie i dlaczego - to mozemy byc w
    >opalach !

    Z tego co ja wiem, nie można kogoś oskarżyć za niefachowe udzielenie pierwszej
    pomocy z tego prostego powodu, że nie można wymagać od każdego, żeby znał się na
    wszystkich aspektach medycyny. Tym bardziej, gdy ktoś działał w dobrej wierze
    zamierzając pomóc.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/