  • Data: 2004-12-29 22:08:15
    Temat: Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: "Jo" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cqu7mh$k48$1@news.onet.pl...
    > Jo rzecze:
    >
    > Możesz płacić w:
    > - US do którego podlegałeś pod starym adresem zameldowania
    > - US zgodnym z miejscem Twojego zamieszkania
    > - I US Warszawa
    > - US zgodnym z biurem Twojej firmy.

    Wielkie dzięki.

    A jak można rozwiązać brak stałego biura? Dla większości ludzi tojest ich
    mieszkanie, a właściwie kącik w mieszkaniu. A tu brak tego kącika.
    Najwygodniej byłoby zadać pytanie w US, ale tam zmieniają się wykładnie
    częściej niż rozporądzenia, ministrowie w rządzie i marszałkowie w
    parlamencie.

    > tylko co płacenie podatków ma wspólnego z uczciwością?
    > To przecież przymus.

    Przymus, który jest też obowiązkiem. Niepłacenie podatków jest nieuczciwe,
    bo się oszukuje. Ale to już chyba sprawa wewnętrzna.

    Ale po odpowiedziach widzę, że problem jest koszmarny i całe szczęście, że
    to nie mnie dotyczy. Mniejsze, bo znajomego. Po jego historii wiem, że to
    bardzo łatwo może dotyczyć wielu spośród nas.