  • Data: 2008-06-30 17:54:39
    Temat: Re: Czy agencje towarzyskie sa w Polsce legalne?
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alojzy Popieralski wrote:
    > Moje pytanie sie zrodzilo po przeczytaniu tego artykulu, gdzie jest mowa o
    > nielegalnej agencji towarzyskiej (a przeciez ich tyyyle w Polsce jest!)

    Oczywiście że są legalne. Pod warunkiem, że zadaniem agencji jest
    znalezienia towarzystwa dla klienta na pewien czas (na jeden
    wieczór/noc bądź tylko na kilkanaście minut). Nielegalne jest
    nakłanianie drugiej osoby, żeby się oddała temu klientowi, ani
    czerpanie z takiego oddania się korzyści.

    A gdyby Gazeta napisała po prostu, że zatrzymano właściciela agencji
    towarzyskiej, to szefowie legalnych agencji mogliby poczuć się urażeni.
    :)

    Pozdrawiam, argothiel