    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Date: Thu, 10 Sep 2009 10:34:03 +0100

    Z odszukanych przeze mnie informacji wynika że błąd popełniłem zarówno
    ja, jak i szkoła:

    Moim zdaniem Ty nie popelniles tu zadnego bledu!
    Bo nie mozna popelnic bledu dlatego, ze ktos inny go popelnil!
    Msza nie jest obowiazkowa, wiec dyrektoraka nie miala prawda nadawac jej
    takiej klauzyry obowiazkowosci, a wiec i ty nie musiales pisac zadnych
    zwolnien.
    To wylacznie widzimisie dyrektorki szkoly.

    -Jeżeli Msza została wpisana jako zajęcia obowiązkowe a nie chciałem
    by dziecko brało w niej udział to powinienem powiadomić o tym
    placówkę.

    Msza nie moze byc w zadnym przypadku obowiazkowa! Wiec jak mogles napisac
    zwolnienie?

    -Nie ma prawa zaistnieć sytuacja w której uczestnictwo w Mszy jest
    zajęciami obowiązkowymi. Nie można nikomu kazać się szczerze modlić.
    Proszę o opinię bo jak dla mnie te dwa punkty są sprzeczne.

    Sam napisales opinie wyzej:
    Nie mozna nikomu nakazac sie modlic!