  • Data: 2002-05-09 11:19:09
    Temat: Re: Cyfra+ i promocja (długie troszkę)
    Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Operator przesłał do wszystkich abonentów ofertę wyboru pakietu (4 różne
    > pakiety), którą należało wybrać i przesłac do operatora. Równocześnie
    > zaznaczył, iz w razie braku odezwu ze strony abonenta, oznacza ze abonent
    > wybiera pakiet platynowy czyli najdroższy.
    > Nie widzę tu nic sprzecznego z prawem, ponieważ takie praktyki sa na
    > poczatku dziennym.
    > Następnym razem uważnie czytaj oferty.
    >
    > aaa_ / scorpio

    No to co? Załóżmy, że nie było mnie w domu przez miesiąc. Mogłem otrzymać w
    tym czasie pisemko, z którego będzie wynikało, że jak go nie odeślę to
    zgadzam się na otrzymywanie czegoś, czego nie chcę za dodatkową opłatą.
    Czy ja jestem Indianin, czy jak? Umowy nie obowiązują?

    A może wszyscy zaczniemy kraść, bo łamanie prawa to jest praktyka na
    porządku dziennym?

    Sotb