  • Data: 2002-11-01 08:59:37
    Temat: Re: Co zrobic z komornikiem ??
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <S...@h...pl> wrote:

    > Witam jestem tu pierwszy raz alre chyba dobrze trafilem ??
    > mam problem , przyłazi mi do domu komornik skarbowy , za nie
    > zapłacony mandat drogowy (k woli ścisłości nie jestem piratem
    > drogowym, tylo jeżdże dużo i daleko i zdaza mnie sie przekroczyc
    > predkośc o te 20 km/h) Na razie go zbywam. Ale nie wiem jakie mogę
    > poczynic kroki aby go zbyc albo przynajmniej przeciagnąc na maxa,
    > bo kaski brakuje. Słyszałem cos że skarbowy ma sobie ściągać
    > mandaty przy rozliczeniach podatkowych .

    Owszem, ściągają. Mnie to spotkało w tym roku. Wczesniej ignorowałem
    wezwania do zapłaty, gdyż poborca skarbowy wysyłał mi je zwykłym
    listem. W koncu przy rozliczeniu rocznym miałem pewna kwotę do
    zwrotu nadpłaconego podatku i została zajęta własnie przez poborcę.
    Poza tym zdarza się, że poborca zawiadamia zakład pracy
    i obliguje księgowość do potracenia kwoty mandatu z poborów.
    Oczywiście może też przyjść do domu i zabrać Ci komputer ;-)

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]