eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? › Re: Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej?
  • Data: 2009-04-21 07:12:44
    Temat: Re: Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej?
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakładacie że to usterka. A jeśli to tylko regulacja samozamykacza? (...)
    > gdy klient otrzymuje ode mnie dokładną instrukcję jak wyregulować okno,
    > jeśli coś jest nie tak, a i tak przychodzi ze słowami: ja się boję, pan to
    > zrób, najlepiej za darmo. (...)
    > Przy drugim identycznym zgłoszeniu olewam.

    W sumie rozumiem i pewnie tak samo bym robił w takim przypadku.

    Tu jednak jest ciut inaczej.

    Nie mam żadnej instrukcji obsługi, ani regulacji. Nikt mnie nie pouczył, że
    coś się jakoś reguluje, np. w przypadku zmiany temperatury.
    Nie boję się regulować, pod warunkiem, że ktoś powie mi jak to robić.
    Inaczej raczej nic nie zrobię, bo boję się zepsuć.

    Nie sądzę, ze chodzi wyłącznie o regulację, bo na rozum to coś zbyt często
    trzeba regulować. A może przysyłali takich "fachowcówy", którzy regulowali
    nie to, co trzeba?

    Mariusz