  • Data: 2009-06-05 21:58:56
    Temat: Re: Co wolno pod wplywem alkoholu ?
    Od: Scowron <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-06-2009 o 18:09:20 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message
    >
    > kiedys slyszalem, znajomy mi mowil, dokladnie tak sie zaczynaja wszystkie
    > urban legends ;)
    >
    > Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    > odurzającego, *prowadzi* pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    > powietrznym...

    Zajomemu wystarczyło że siedział za kierownicą uruchomionego
    samochodu(silnik pracował, samochód stał) i prawko na 5 lat zabrali.
    Trochę mi to nie pasuje do definicji słowa "prowadzić". Zresztą chyba już
    kiedyś było na grupie o prowadzeniu roweru po pijaku - iść i prowadzić
    rower(nie jechać na rowerze). Co o tym sądzicie?

    --
    Scowron