    From: "sqrczak" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mnie czeka
    Date: Thu, 13 Jun 2002 09:29:24 +0200

    > Witam wszystkich serdecznie !!!
    > Zwracam sie do Was z prosba o wyjasnienie i pomoc.
    > Kupilem trzy lata temu samochod na raty. Kredyt wziety jest na 6 lat. Z
    > powodu utraty pracy przez ostatnie trzy miechy nie placilem rat. Przez
    caly
    > zeszly miesiac wydzwaniali do mnie z banku prawie codziennie. Za kazdym
    > razem tlumalczylem im ze nie mam z czego teraz im zaplacic ale jak tylko
    > znajde prace to postaram sie jak najszybciej im to uregulowac. Kiedy przy
    > ostatniej rozmowie wkurzony powiedzialem im ze dostana czesc zaleglosci
> [...]

    takie sprawy zalatwia sie pisemnie nie telefonicznie ( to znacznie wydluzy
    czas )
    bankowi zalezy na tym zebys splacil kredyt , a nie oddal im samochod ,
    napisz prosbe o prolongowanie i wplacaj chociaz glupie kwoty , napisz prosbe
    o ugode , zalaczajac kwit z urzedu pracy zes bezrobotny.
    jestes handlowcem
    :)))
    kombinuj

    sqrczak