  • Data: 2004-05-09 11:10:59
    Temat: Re: Co mam zrobić ?? pomóżcie !!
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Dlaczego? Robią Ci darmową reklamę i będzie Ci latwiej sprzedać
    mieszkanie.

    Darmową reklamę ?? - przecież oni nie dają informacji z kontaktem
    telefonicznym do mnie i nie podają dokładnego adresu do mnie - jest napisana
    sama ulica i dodany mój opis mieszkania - na mojej ulicy jest 5 bloków i
    wiem że tylko w moim mieszkaniu jest do sprzedania mieszkanie na moim
    piętrze.
    Przecież ja nie chcę tej "reklamy" - i zastanawiam się czy oni mają prawo
    podawać ofertę z mieszkaniem - z którego właścicielem nie mają podpisanej
    umowy !!