  • Data: 2010-02-07 23:59:20
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:5zgudd53yeam.1g6qu8fx239xp.dlg@40tude.net...

    > Link?

    > Link?

    > Link?

    > Podaj linki. A wcześniej poczytaj o dobrobycie w KRLD, bo chyba nie masz o
    > tym bladego pojęcia:
    >
    > http://www.polska-azja.pl/2010/01/09/nicolas-levi-po
    lscy-zwolennicy-kim-jong-ila-to-pozyteczni-idioci/
    > http://www.polska-azja.pl/2009/05/17/korea-polnocna-
    oboz-przetrwania/
    > http://www.polska-azja.pl/2009/08/07/clinton-w-pheni
    anie/

    > Tu koreańskie dziecko mdlejące z przejedzenia:
    > http://patrz.pl/filmy/korea-polnocna-filmowana-ukryt
    a-kamera

    > http://www.youtube.com/watch?v=SuzWaSYXwEQ
    > http://www.youtube.com/watch?v=h9HyNO2UZOY
    >
    > Jak myślisz? To wszystko są kłamstwa, by oczernić koreańskiego przwódcę?

    Nie, to wszystko klamstwa by ciebie oszukac a nie oczernic kima - rozumiesz
    roznice?
    Wiesz jak o Polsce pisano w europie w czasach PRL-u?
    Mialem okazjie byc w kilku krajach, w jednym z krajow Grecja zapytano mnie
    czy chce poznac smak coca coli - takiego napoju amerykanskiego, slodkiego...
    i tu litania opisu co to jest coca-cola. Na moja reakcie, ze w Polsce
    coca-cola jest i pepsi jest gosciowi szczenka opadla bo w TV mowili, ze
    Polska i wyszystkie kraje demoludow zyja nadal w warunkach II wojny
    swiatowej.... Poza Jugoslawia. Ze w Polsce ludzie mieszkaja w ziemiankach i
    szopach (co zaradniejsi), ze chlop kosi zborze sierpem a furmanki to w
    Polsce transport podstawowy - mowie o latach 80-siatych!!!
    Pomysl tylko teraz jak ci przedstawiaja Kore Polnocna? Nie ma podobienstwa?

    ps.
    W UK jeszcze w 1997 roku pisali o Polsce jako kraju, gdzie ludzie nadal zyja
    w ziemiankach!