    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chce wymienic telefon - babka twierdzi, ze niemozliwe :(
    Date: Fri, 2 Jun 2006 21:40:15 +0200

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 18:55:41 +0200, ppp napisał(a):

    > Na tym, że gość pewnie otrzymał ofertę gorszą niż sam by wybrał gdyby nie
    > został osaczony tak jak ja w sieci Orange. (...)

    Czy Ty sie dobrze czujesz? W myśl tego co piszesz możnaby odstąpić od
    KAŻDEJ zawartej umowy bez żadnych konsekwencji!!! Np. Twój pracodawca
    mógłby nagle odstąpić od wypłaty Twojego wynagrodzenia twierdząc że chciał
    Ci płacić połowę mniej, ale go "osaczyłeś" i pod wpływem Twojej persfazji
    wpisał na umowie błędną kwotę. Popadasz w parnoję.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl