eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCentralwings i odszkodowania › Re: Centralwings i odszkodowania
  • Data: 2008-09-14 08:44:05
    Temat: Re: Centralwings i odszkodowania
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ale o co chodzi? Stan techniczny samolotu jest zalezny od przewoznika.

    Sadzisz, ze zostwienie psazera na drugim kocu Europy z kilkuset zl. w kieszeni i
    pozegnaniem "radz sobie sam" jest w porzadku?

    Dla przykladu podobne zdarzenie zdarzylo sie w Lotowi w N. Jorku. Po awarii
    natychmiast zjawil sie przedstawiciel firmy. Czesc pasazerów zostala usadzona w
    samolotach innych linii, a czesc dostala hotel i poleciala nastepnego dnia. A -
    jak pamietam - wtedy wszyscy byli zbulwersowani tym, ze w trakcie organizowania
    tego wszystkiego, tenze przedstawiciel nie dokonca pomyslal i podczas spotkania
    z pasazerami powiedzial ze linia skontaktuje sie z nimi telefonicznie o jakiejs
    konkretnej godzinie. A tego nie da sie zrobic w kilka minut i niektóry odebrali
    telefon dwie godziny po czasie. Oto masz róznice w jakosci tanich a normalnych
    linii.

    Lukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1