  • Data: 2011-01-07 09:49:31
    Temat: Re: Cała kwota szkolenia przepada?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2011 00:48, Feromon pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:ifqatq$eqa$1@news.onet.pl...

    > Co za bzdura!

    Nie bzdura, tylko przepis prawny mający na celu niezaczadzenie ludzi.
    Wyobraź sobie, że wszystkie samochody na parkingu ,,chodzą''. Zwłaszcza
    na np. parkingu podziemnym :D

    > To mam zamarznąć? Ruskie Żiguli miało ogrzewanie niezależne od silnika
    > 30 lat temu!!

    No widzisz, widać w tamtym klimacie było to potrzebne. Myślę, że w
    naszym nie zamarzniesz. A jak już bardzo ci się robi zimno, to przejedź
    się rundkę wokoło. Aczkolwiek w Polskim klimacie takie grzanie to można
    by usprawiedliwić może w kilka dni w roku jedynie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)