    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc75825$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc78b07$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc7a2fd$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc7f348$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Thu, 3 Dec 2020 11:38:44 +0100

    dyskusyjnych:XnsAC87DC1135EC7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    Pytanie - czy Covid sie nie przyczynil do tego udaru.
    Bo roznie pisza.
    No i sporo udarow chorzy jednak przezywaja, mimo braku szybkiej
    pomocy, tylko potem sa polowicznie sparalizowani.
    Wiec moze jednak Covid zawinil ...

    >Tak naprawde to dla mnie ma drugorzedne znaczenie to czy ktos umarł
    >dlatego ze złapał covida i za pozno trafił do lekarza, czy moze
    >dlatego
    >ze nie dojechała kartka i umarł na zawał.
    >Wazny jest efekt czyli ogromna ilosc zgonów.

    Tylko wiesz - karetka dojechala, tylko potem cos za dlugo trwalo.
    I byc moze przez to nie dojechala do kolejnego pacjenta z zawalem.

    To IMO jest wina rzadu, ktory jakos nie potrafi zorganizowac
    sensownego dzialania, bo nikt mi nie powie, ze karetka ma jezdzic z
    pacjentem od szpitala do szpitala.

    Ale ... wirus chyba moze zwiekszyc ilosc zawalow, czy to przez zwykle
    niedotlenienie, czy jakies dalsze dzialania.

    J.