  • Data: 2022-07-08 14:31:27
    Temat: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 8 lipca 2022 o 12:09:25 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > Inna sprawa, że w strefie zamieszkania nie wyznacza się przejść dla
    > pieszych. Chyba, że to było na granicy strefy?

    Ale nie wolno czy jedynie nie trzeba, bo i tak pieszy może sobie wszędzie chodzić?
    Strefa zamieszkania może być duża, np. te całe "kwartały" na Ursynowie, gdzie w samym
    "kwartale" można się zgubić (najlepiej pokazuje to nazwa ulicy Meander ;), więc takie
    przejście dodatkowo można zrobić.
    Szczególnie jak w strefie są "jezdnie", "chodniki" oraz "ciągi pieszo-jezdne"
    (różnice - szerokość i wysokość krawężnika) budowane jeszcze w czasach, gdy znaku
    "strefa zamieszkania" nie wynaleziono.

    Chyba że jak strefa zamieszkania to znaki "przejście dla pieszych" nic nie znaczą?
    Wtedy rzeczywiście albo mandat za przejście albo za strefę.