  • Data: 2002-03-28 15:12:23
    Temat: Re: Budowa i ograniczony tonaz - nikt nie pomoze ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Majewski" <r...@s...pl> wrote in message
    news:a7smo7$1jvr$1@news2.ipartners.pl...
    > > Sprawa jest prosta.....
    >
    > Tak sie wydaje

    Prosze sie nie gniewac. Pan putal JAK, a tu odpowiedz jest prosta.
    Prosto nie znaczy szybko. Posadzenie drzewa tez jest dosc proste,
    a rosnie dluuuuugo.

    > odkrywcze to to nie jest - przeciez pisalem ze wystapilem i tylko czekam
    od
    > dluzszego czasu nie mam decyzji

    I tu sie Pan myli. dla urzedu to 2 tyg wcale nie jest "DLUZSZY CZAS"

    Nie wiem, jaki czas ma urzad na odpowiedz.

    Ja wiem, jak upierdliwe potrafia byc urzedy. Mysle, ze praktycznie,
    to mozna pogadac z tym, kto ma dowiesc , by sobie zalatwil wjazd.

    Prosze sie nie gniewac, ale innej drogi zgodnej z prawem nie ma.