  • Data: 2015-03-04 08:35:32
    Temat: Re: Brak swobody zapoznania się z umową
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Mar 2015, Kris wrote:

    > Ale czego się domagasz? stawy nakazującej pośrednikom publikować wzory umów na
    jakiejś ogólnopolskiej stronie www?

    W którym miejscu tak napisał?
    Idzie o "zakaz odmowy" możliwości zapoznania się z treścią.
    Na podobnej zasadzie powinny być "asymetrycznie nieskuteczne"
    (z możliwością odstąpienia) umowy podsyłane w ten sposób, że
    kurier podrzuca treść do "natychmiastowego" podpisania,
    o ile ta treść nie została w 100% zgodny z podpisywaną
    dostarczona wcześniej.

    > Pośredników teraz jak psów- nie pasuje Tobie że jeden z nich nie chce Tobie
    udostępnić wzoru mowy to idziesz do następnego.

    Jak zrozumiałem, idzie o "zasadę ogólną".

    pzdr, Gotfryd