  • Data: 2006-06-29 18:37:11
    Temat: Re: Brak miejsc postojowych - gdzie pomoc ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom [###s...@S...poczta.onet.pl.###] napisał:
    > Tak swoja droga czemu powiatowy ? A nie np jakis wojewodzki czy
    jeszcze
    > jakie tam sa.

    Ano z tego powodu, że innych niż Powiatowy i Wojewódzki nie ma.
    Wojewódzki to druga instancja i nadzór. Toteż zajmuje się tym
    powiatowy.

    > Raczej obowiazywal, tylko nie zostaly wybudowane (planow nie
    widzialem
    > ,ale pokazywali makiete, a jezeli byla ona niezgodna z projektem to
    tez
    > sie czepie)

    Wydaje mi się, że najprościej jednak będzie zwrócić się z tym do PINB.
    Bo tylko oni są w stanie z urzędu stwierdzić, czy obiekt jest zgodny z
    projektem. Jeśli Wam pokazywano inną makietę, niż był projekt, to na
    dobrą sprawę można by się było czepić, że oszukano Was. nie
    wykluczone, że część osób wiedząc, że bedzie kłopot z miejscami
    parkingowymi kupiła by mieszkanie w innej firmie. Jeśli potrafisz
    dowieść tego, że co innego było na makiecie, to można rozważać
    skierowanie się w stronę zarzutu oszustwa (art. 286 kk)