  • Data: 2024-04-09 01:35:04
    Temat: Re: Biskup ożenił się z pisarką satanistyczną
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2024 o 21:01, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tyle, że wówczas o tych dzieciach drobna tysięczna promila wiernych
    > dowiedziała się być może po kilkunastu latach.

    Więc, jak rozumiem, ci którzy się dowiedzieli przestali dawać na tacę i
    chodzić do kościoła?

    > Większy (setna część promila) odsetek dowiedział się po dziesiątkach lat.

    j/w

    > Jeszcze większy po
    > setkach.

    Obecnie wiedzą wszyscy co to jest za proceder i mimo tego to coś nadal
    funkcjonuje.
    Nawet nasz grupowy specjalista od cyberbezpieczeństwa (i wojskowości)
    chodzi do kościoła, a nie posądzam go o niewiedzę z jaką organizacją ma
    do czynienia.

    Pozdrawiam
    Piotr