  • Data: 2024-04-08 15:20:23
    Temat: Re: Biskup ożenił się z pisarką satanistyczną
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Apr 2024 14:15:24 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Więcej mediów, szybszy obieg informacji to i więcej szczucia/klepania
    > nie tylko o kościele.

    Co racja, to racja.
    Bez internetów ludzie nie wiedzieli, że Aleksander VI miał dzieci, a
    przecież nie był rekordzistą, bo liderem jest Innocenty VIII. Z kolei Leon
    X noc po koronacji spędził noc ze swym kochankiem kardynałem Alfonso
    Petruccim, którego zresztą potem rozkazał łamać kołem.

    Pomyśleć, że teraz czepiają się o jakieś nie warte wzmianki gwałty na
    ministrantach i imprezki w Dąbrowie Górniczej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com