  • Data: 2024-02-21 06:27:01
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc nadal nie wiemy dlaczego nie podano tego jako przyczyny, czyli
    > pewnie jednak nie było tu bezpośredniego zagrożenia życia.

    A jednak wzioł i umar. Dziwne...

    > A nie dziwi Cie, że babka od Jaworskiego dostała taki a nie inny wyrok?

    Nie dziwi.Natomiast dziwi mnie że policjanci dostali taki a nie inny, bo
    niby nie wiadomo kto konkretnie i czym zgon spowodował.

    > Przeciez ona go nawet palcem nie dotknęła. A jak zwiążę kogoś i podrzucę
    > na srodek ruchliwej jezdni to odpowiadam ja czy kierowca, który
    > rozjedzie?

    No właśnie. A jak policjanci zabiją Stachowiaka to okazuje się że
    niewinni bo nie wiadomo kto konkretnie czym zabił, mimo że działali
    wspólnie, w porozumieniu i skutkiem ich działań była śmierć Stachowiaka.

    > Nawet jeśli złamanie grdyki skutkowało by tu smiercią to wątpie aby
    > chcieli mu tę grdykę złamać.

    Dlatego powinni dostać nieumyślne spowodowanie śmierci.

    > Zrobił dużo więcej bo musiał być, w którymś momencie lub od poczatku
    > świadomy nieuchronności skutków.

    NIekoniecznie. Nie umawiał się z kolegą że go zabiją, więc mógł myśleć
    że mu po prostu sprzeda parę plomb. A najprawdopodobniej w ogóle nie
    myślał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!