  • Data: 2002-08-07 06:48:06
    Temat: Re: Bardzo proszę - o pilną pomoc !
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    dzieki za wszystkie odpowiedzi !

    wlasnie dostalem fax z Banku , ze mnie bardzo gorąco przepraszają i ze pismo
    z firmy INKASO zostało do mnie skierowane omyłkowo.

    co Wy na to ? czy to można jakoś wykorzystać ?

    i teraz rodzi sie drugie moje pytanie : KTO MA ZAPŁACIC 2 OSTATNIE RATY
    KREDYTU - jeżeli ?

    umowa kredytowa byla trojstronna : Bank+Firma ratalna+Ja
    z umową związana byla promocja , ktora stwierdzala ze jak terminowo
    spłacę kredyt to 2 ostatnie raty zaplaci firma ratalna.

    Bank wydał pozytywną opinię na pismie ze kredyt spłacałem terminowo i
    promocja mi sie należy
    z tym ze firma ratalna juz nie istnieje !!!! i pani Dyrektor Banku w ww.
    faksie pisze mi
    ze kredyt jest niesplacony do konca i na dzien dzisiejszy zaleglosc wynosi
    430zl.

    czy ja mam sie poczuwać do jakiejs odpowiedzialnosci za upadek firmy
    ratalnej ?
    czy Bank nie powinien rozmawiac w tym wypadku z syndykiem a nie ze mną ?
    czy powinienem wyslać pismo do Banku o umorzenie tych zaleglosci ?

    wg mnie sytuacja jest patowa ....

    Sławek.