  • Data: 2002-12-04 16:33:08
    Temat: Re: Bank robi ze mną co chce - czy mogę się gdzieś poskarżyć ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W takim razie wezwij ich pisemnie do zaniechania takiej praktyki, wezwij do
    skorygowania salda rachunku o nienależnie pobrane kwoty w jakimś rozsądnym
    terminie i zagroź, że w razie odmowy powiadomisz prokuratora o oszustwie
    polegającym na wykorzystaniu Twojej niewiedzy i potrącaniu nienależnych kwot
    z rachunku bez Twojego pisemnego zlecenia. Zobaczymy co to da.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3