  • Data: 2012-04-13 21:00:23
    Temat: Re: Bagażnik na rowery w aucie a tablica rejestracyjna
    Od: Dominik & Co <D...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.04.2012 Wódz <n...@c...spamu> napisał/a:
    > Ojj przepraszam pomyliłem grupy - identyczny wątek jest na
    > pl.misc.samochody, który też czytam.

    Ależ Wodzu, co Wódz... :-)

    Nie znalazłem na .prawo, a IMO pasuje dużo bardziej tutaj,
    jako że chodzi o prawo, nie technikalia.

    A chyba lepiej zacząć nowy, od krótkiego podsumowania,
    niż przenosić tamten wątek, w którym narosły emocje ;-)

    Na .rowery faktycznie nie wpadłem :-(

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)