  • Data: 2008-07-27 08:42:07
    Temat: Re: Babcia - szal finansowy (dlugie)
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edo.z" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g6adi2$93j$1@news.dialog.net.pl...

    > Dziękuję za dotrwanie do końca historii. Będę wdzięczny za pomoc i
    > wskazówki, ponieważ czasu mam mało, na obsługę prawną takiego bigosu też
    > raczej funduszy nie mam, a chciałbym jakoś starszej Pani pomóc się z
    > tego wykaraskać. Zaznaczam, że nie jest moją intencją nie spłacać tych
    > pożyczek - jedynie chodzi o argumenty jakich można użyć podczas
    > negocjacji.

    Szansa że banki, zwłaszcza te wymienione, pójdą na rozwiązanie o którym
    piszesz ?0. Darowanie odsetek to coś co robią bardzo niechętnie, prędzej
    sprzedadzą (ze stratą) dług firmie windykacyjnej.
    Co do wskazówek, póki babcia nie zacznie współpracować, znaczy nie powie
    na co poszły pieniądze to nie angażuj się za bardzo w sprawę. Może się
    okazać że dług o którym wiecie to dopiero początek kłopotów i próbując
    pomóc sam wpakujesz się w problemy. To że babcia nie chce się przyznać
    gdzie zniknęła kasa wskazuje że sama ma coś na sumieniu.

    pozdrawiam