  • Data: 2008-07-25 09:16:20
    Temat: Re: Babcia - szal finansowy (dlugie)
    Od: "edo.z" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:
    Witam,
    Dziękuję za odpowiedź.
    > Dobrze, ale jak to rzeczywiście wygląda, bo obraz który przedstawiłeś jest
    > dość apokaliptyczny ale skoro część kredytów jest na spłatę poprzednich to
    > chyba nie nakupowała za 108k tego sprzętu więc część tej kwoty powinna być
    > spłaco(a)na?
    Niestety, tak wygląda cała sytuacja. Niestety, z pieniędzmi nie wiadomo
    co się stało, na pewno nie zostały zainwestowane w żadne wyposażenie lub
    inne tego typu rzeczy -po prostu nie ma po nich śladu. Kwota, którą
    podałem, to łączna kwota pozostająca do spłaty (w niektórych przypadkach
    pożyczki były regularnie spłacane z kolejnych pożyczek).

    Michał