    From: "Grzegorz Korowski" <g...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awans na kontraktowego a wynagrodzenie
    Date: Thu, 17 Jun 2004 15:15:26 +0200

    Michal Letowski wrote:
    > Art. 39. 1. Zmiana wysokości wynagrodzenia w czasie trwania stosunku
    > pracy w związku z uzyskaniem kolejnego stopnia awansu zawodowego
    > nauczyciela lub z innych przyczyn następuje z dniem pierwszym
    > najbliższego miesiąca kalendarzowego, jeżeli awans lub inne przyczyny
    > nie nastąpiły od dnia pierwszego danego miesiąca kalendarzowego.

    Dziękuję! Rozumiem więc, że jeżeli do końca czerwca wydany zostanie akt
    nadania stopnia nauczyciela kontraktowego, od 1 lipca można liczyć na zmianę
    wynagrodzenia.

    Mam jeszcze jedno pytanie, na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi ani
    w Rozporzadzeniu o awansie zawodowym z 3.8.2000 r. ani też w Karcie
    Nauczyciela, mianowicie:

    W jakim czasie od rozmowy kwalifikacyjnej oraz zaświadczenia o akceptacji
    Komisji Kwalifikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego można
    spodziewać się aktu nadania tego stopnia? Czy jest na to określony,
    nieprzekraczalny czas?

    pozdr. Grzegorz