  • Data: 2006-08-30 20:48:43
    Temat: Re: Automatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Pani twierdziła wówczas, że nie jest to marketing bezpośredni, wobec
    > czego spam na telefon nie narusza warunków ustawy Prawo Telekomunikacyjne.
    > Wczoraj dostałem kolejny list w którym tenże sam UKE, ta sama pani, po
    > przemyśleniu sprawy zmieniła zdanie :-D

    I tym sposobem, w pocie spływającym z czoła ;-), wykuwamy nową
    rzeczywistość prawną IV Rzeczpospolitej ;-)

    Tak poważniej, akurat byłem dziś na debacie ze Streżyńską w roli
    głównej. Jedną z ciekawszych myśli było to, że na skutek dotychczasowego
    braku działania regulatora, nie ma ani praktyki prawnej, ani
    orzecznictwa w tym zakresie. Niestety, nie można pani prezes angażować
    osobiście do każdego głupstwa, dlatego też trzeba intensywnie zmiękczać
    niższe stopnie urzędu ;-) Liczba pism czy skarg robi swoje.

    M.