  • Data: 2010-11-11 18:53:35
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-11 16:10, Kotlet pisze:
    > głupia jestes i tyle, wystarczyło przeczytac dwa Twoje posty z jednego
    > dnia (na grupie o bankach w watku o karcie internetowej) by dowiedziec
    > sie czemu jestes tak sławna na usenecie,

    Głupi to Ty jesteś.
    Ja musiałam kiedyś skserować dowód osobisty, żeby założyć konto na
    Allegro i dostać hasło. Potem dostałam list polecony z Allegro.

    > do zalozenia konta nie trzeba zadnego dowodu osobistego,

    Nie wiem jak jest na dzień dzisiejszy. Fakt, że ludzie mają pozakładane
    po parę kont, ale to już mnie nie obchodzi. To jest "broszka" Allegro.

    a co do
    > przelewu moglbabys mi łopatologicznie wyjasnic jak wyplacic z mojego
    > konta PZA jak sprzedajacego pieniadze od kupujacego drukujac przelew
    > bankowy ?

    Nie wiem o czym bredzisz. Pisałam o dowodzie tzn, potwierdzeniu
    dokonania przelewu/kopii przelewu z konta w Banku.

    --
    animka