eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-13 16:55:05
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:42adb54e$4$2124$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndaqtdn.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Za takie poglady powinienies od wszystkich matek na tej grupie dostac
    > wirtualnie w mordę.
    > A szanowna twoja mamusia aby nie oskubala tatusia? A moze zostales
    > niepokalanie poczęty ?

    ale to jest prawda, skoro babka zapewnia go iz sie zabiezpieczyla a w
    rzeczywistosci tak nie bylo,
    to w panstwie prawa powinno(mowie powinno a, nie jest, wiec prosze nie
    cytowac art jednoczesnie obrazajac mnie)
    to byc traktowane jako wyludzeni pieniedzy (w tym przypadku alimentow).

    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."
    Też masz pytanie do naszych ekspertów?
    ......... http://cafe.love-office.com .........