    From: "Efendi" <f...@r...di>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agencje towarzyskie
    Date: Wed, 21 Sep 2005 13:55:02 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał :

    > poczytaj art 115 par 12 oraz art 190 kk

    Art. 115.
    § 12. Groźbą bezprawną jest zarówno groźba, o której mowa w Art. 190, jak i
    groźba spowodowania postępowania karnego lub rozgłoszenia wiadomości
    uwłaczającej czci zagrożonego lub jego osoby najbliższej; nie stanowi groźby
    zapowiedź spowodowania postępowania karnego, jeżeli ma ona jedynie na celu
    ochronę prawa naruszonego przestępstwem.

    Czy rozlepienie na bloku ulotek, informujących mieszkańców, że mieści się
    tam agencja towarzyska jest "rozgłoszeniem wiadomości uwłaczającej czci
    zagrożonego"?

    Groźbą bezprawną jest na pewno groźba spowodowania postępowania karnego.
    Agentka wcisnęła mi w drzwi (podałem jej swój adres) kartkę treści
    następującej:
    "Przyjdę do ciebie z Policją, będziesz oskarżony, tj. 3-5 lat więzienia"
    Zachowałem sobie tę kartkę na pamiątkę. Nie mogę się doczekać tej wizyty.
    Ekspertyza grafologiczna jest w stanie zidentyfikowac osobę mam nadzieję.
    Policja pochodzi sobie po agencjach i sprawdzi charakter pisma panienek.
    Taka nowa wersja bajki o Kopciuszku... :))
    Groźbą to nie było, jeśli "agentka" broniła swojej czci... Właśnie - czy
    agentka towarzyska ma cześć?

    > tego juz nie trzeba robic

    Na jakiej podstawie?

    > wizyta chlopakow nie jest karalna, moze rozwin temat . :-)

    Groźba padła w czasie rozmowy telefonicznej, nie wystraszyłem się jej -
    zapytałbym "chłopaków" dlaczego ich "koleżanka" boi się klientów. W
    odpowiedzi usłyszałem, że "jestem psychiczny". No właśnie - czy nazwanie
    "psychicznym" kogoś kto leczył się psychiatrycznie jest karalne w
    jakikolwiek sposób?